måndag 6 oktober 2014

Nowén Design på Höstmarknad!

En orsak varför jag köpte skolan var den fantastika skolsalen på 64 kvm. Den är perfekt som ateljé. Så småningom ska jag kunna trycka mina produkter där. Men än så länge är jag potabel med min lilla tryckbänk. Så det blir till att släpa ramar och färger till lämplig plats.
Jag har iallafall tryckt ett gäng handdukar på oblekt och vitt linne. Dessa kommer att finnas på Höstmarknaden i Sollefteå 11-12/10, öppet lördag 10-17 och söndag 10-16. De som läser det här och kommer och besöker mig på Höstmarknaden får köpa en handduk för halva priset. Jag delar marknadsplatsen med 5 st från Hantverkgruppen på Ådalsbyn, bland annat med duktiga keramikern deSigne. 
Hoppas vi ses!





1 kommentar:

  1. Men åh va fina! Du den där handduken med snurran passar ju perfekt till mina muggar med snurr på! :)

    SvaraRadera