fredag 5 december 2014

Sköna möbler

Som jag berättat tidigare så har renoveringen av Betulafluvius varit och är lite vilande. Men det innebär inte att jag är det! Inredningen och planering av den gamla skolan pågår ständigt i mitt huvud. Jag vet redan vilka möbler jag vill ha i kök och vardagsrum. Till vardagsrummet har jag till exempel virkat en rund trasmatta som är 3 meter i diameter. Två stycken ljusbeiga  begagnade soffor är inhandlade och står och väntar i nedrevåningen.  Och i ett tidigare inlägg har jag berättat om den sköna gamla fåtöljen jag klätt om. Det har blivit lite tyg över vid den omklädningen som räcker till att klä om en Josef Frank pall som jag har stående. Dessutom hade jag en liten spillbit som räckte precis till denna fina stol som jag fick härom dagen av en god vän. På 20 minuter var den omklädd!
 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar