torsdag 9 maj 2019

Inflyttning


Den här bilden får symbolisera vad som är på gång  de senaste månaderna. Jag har sedan december  förra året börjat planera min flytt hit till Björkåbruks före detta småskola. Nu är sommaren snart här och nu är det alltså snart dags för flytten. Allt som måste göras innan är gjort. Bland annat att beställa sophämtning och få en alldeles egen soptunna! Vilken lycka när den helt plötsligt stod där!!
Lägenheten håller jag på att tömma. Varje gång jag åker hit har jag några lådor med mig. Den stora flytten med möbler kommer dock att ske i juli. 
Förutom flytten är sommarens stora projekt vatten och avlopp. I sommar och under hösten så ska det byggas badrum. Jag har alltid sagt att när jag har vatten och badrum så flyttar jag hit. Nu flyttar jag INNAN det ens är påbörjat! Vilket känns spännande och läskigt på samma gång. Nu finns det ingen återvändo. Det måste fixas och mycket mer för att jag ska kunna bo drägligt i vinter.
Följ sommarens alla projekt här och håll utkik efter inflyttningsfesten!

2 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt projekt du tagit dig an! Nu har jag läst igenom hela din blogg och kan inta annat säga än att jag är mäkta imponerad :) Det ska bli spännande att följa vad som händer framöver.
    /Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bodil! Vad roligt att du vill följa mitt livs projekt! <3

      Radera